Sluta aldrig se disco i mitt blod.

[email protected] sa (2009-11-17 08:08):
 http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso - Detta kändes såååå mycket Calle när jag hörde den för första gången. ;P

Det här meddelandet mötte mig när jag loggade in på msn.
Det är från Crona och som ni märker om ni klickar på länken är det en länk till discodrottningen Lady Gaga och hennes låt Bad Romance.
Crona har så rätt, så rätt, jag är redan tokfast, älskar låten som attan!

Vad jag blir ännu gladare för än själva låttipset är att jag förknippas med disco.
När man hör musik med ett jäkla tryck i, musik som inte går att sitta still till, då tänker man på fest och glädje - då tänker man på Calle.
Med tanke på att jag genomgått en förändring senaste åren, och varit allt annat än hemlig med detta, är det underbart att man fortfarande ser mig som den jag alltid varit, att jag har har kärnan i min personlighet kvar.
Jag vet inte vad jag trott, men befarade kanske att folk förknippade mig med Kent eller nån annan skärmigiarmarnamusik.
Men även när jag står i mörkret och skriver att döden alltid kommer vinna över livet så står jag där med ett hjärta som vet vad skratt är, jag står där och vet att Lady Gaga bara är en armlängd bort.

Vad som än händer ska jag aldrig sluta vara disco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0