Hånfest för småstadsstekaren.

Ikväll är det fest på internatet.
Det är fest på internatet varje fredag, mer eller mindre.
De andra fredagarna är det mindre fest, ikväll är det mer.
Inför denna kväll har det satts upp lapp i matsalen och såna saker.
Lappen utlyste att vi ska festa med ett tema, tjejerna ska se ut som bimbos och killarna ska se ut som småstadsstekare.
Eftersom jag är skolans enda stekiga snubbe så är festen tillägnad mig, inte till min ära utan för att håna mig.
De satt där och konspirerade: Haha, han Calle i skrivartvåan, han kan ju gå som sig själv, den fule småstadsstekar´n, hahaha! *highfive*
Och vet ni vad? Jag ska gå preciiiis som mig själv. Rosa skjorta, vit kavaj och superslick blir det.
Efter att jag har gjort det ska jag gå hem och göra en matsalslapp inför en ny helg.
Temat på den festen jag styr upp är vanlighet, tjejerna ska se ut som vanliga tjejer och killarna ska se ut som vanliga killar.
Då är det min tur att klä ut mig och alla andras att se ut som dom alltid gör, hahahaha! *jättemycket highfive*


Kommentarer
Postat av: Bolle

Haha ,



Jag tycker det är skönt att se den gamla Calle tillbaka med en klädsam men lite småsliskig frisyr och Kavajen på..



Kommer ihåg första gången Jag träffade dig med Skörsten på nån fest.



Du hade skjorta och Kavaj på dig och satt och visade upp 500-lappar ur din plånbok samtidigt som du läste en egenskriven artikel ur Dalsläningen,mkt märkligt.



Något liknande under stekarfesten ??



2009-11-28 @ 12:08:21
Postat av: Jean-Pierre Papin

Hahahahahaha!!!

Har aldrig garvat så mycket av en läsarkommentar någonsin, allvarligt, tack för det garvet. :) :)

Låter helt jävla rubbat, men ändå underbart, att jag satt och räknade femhundringar och läste en egenskriven artikel. Vilket jävla as du måste tyckt att jag var. :D

Kan inte minnas detta, men jag betvivlar inte dina uppgifter. Detta kommer jag tänka på och flina åt många gånger...



Något liknande under stekarfesten? Det kom fram en snubbe jag aldrig tidigare träffat och sa: 80-talet ringde och ville ha tillbaka sitt utseende. Det räcker så va?

2009-11-28 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0