En dag kvar till flytt från debaclet.

Jag har levt i ett debacle ett tag, men från och med imorgon är det slut på skiten.
Debacle är inte mitt ordval, det är någon ovärdigs.
Men det är inte fel ord.
Mycket här har varit debacle.
Det är ett debacle när någon ljuger och att när det kommer fram spä på genom att ljuga ännu mer och att vara så in i helvete fräck att man går från
Stopp, jag ska inte göra bokslut med flaggan så lågt.
Jag gör avslut med att säga att det stundtals ändå var riktigt givande att vara här, men allt har sin tid.

Har inte kunnat sitta still idag, har bara studsat runt och tänkt på morgondagen.
Är så pirrig och nervig och pirrig och laddad och pirrig så jag håller på att bli tokig.
Alltid en speciell känsla att flytta, har gjort det några gånger så jag har viss rutin, men det är ändå inget man bara gör med halva hjärtat.
Tänk, imorgon vid den här tiden är jag framme, då sitter jag och bloggar från samma dator i ett nytt rum, i en ny stad, med nya människor runt mig, känns overkligt.
Håll tummarna att allt går bra för mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0