Visst är det som Bosse säger


var inne på Skolyckan i Uddevalla förra veckan
Farmor hittade ett par riktigt vassa i äkta kalvskinn
vi handlar alltid skor ihop hon är en klippa på det
dom vassa kalvarna är svarta snygga
Bosse betjänade oss
tyckte jag var lik hans barndomsvän Christer
tycker jag som han uttryckte det glider lite ovanpå
följt av en elegant gest
han visste inte att han just talade med en poet
han visste inte hur noga jag lyssnade på allt han sa
hur noga jag var med att skynda mig ut för att anteckna allt
han visste inte hur rätt han hade


Kommentarer
Postat av: Dracke

Vad sker med Maxans blogg? Den dog lika hastigt som den föddes... :-/

2009-07-20 @ 15:42:34
Postat av: Twiiins

Aldrig fiender!

skulle rätta till adressen men mitt i allt fick jag annat för mig så han inte få dit den nya adréssen. Den nya e på plats och vi ber så mkt om ursäkt för felet:D Löööööve/Twiins

2009-07-20 @ 22:53:16
URL: http://twinseen.blogg.se/
Postat av: Jean-Pierre Papin

Dracke: Så länge inte Maxan dör är allt förlåtet.



Twiins: Bra, då vet jag. Jag köper ursäkten rakt upp och ner. :)

2009-07-22 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0