En reviderad dröm sjösätts i detta ögonblick.

Efter en avstickare in i dimman är jag tillbaka där jag hör hemma i bloggosfären.
Världen är rosa och det är den för att det lätt svartnar i mina ögon, för att balansera upp mig själv behöver mina ögonfransar glitter.
Denna inredning ska få mig att blåsa på, försöka att inte tänka så jävla mycket utan bara köra.
En tänkare är en tänkare är en tänkare men jag behöver inte knussla till det så satans mycket i onödan utan kan försöka att klacksparka lite oftare än vad jag gjorde i mörkret på passionsskeppet.
Här ska vi ha det gött ihop och vara lite mer andersellerkimmiga än ordenochpassioniga, jag tror de flesta trivdes bättre i den rosa världen och jag tror vi kommer trivas här, vi måste se till att trivas här för det är vårt hem, vi bor här nu.
Längre utläggning finns risk för framöver, men nu tycker jag vi nöjer oss.

Jo, just det: Den bild jag vill att ni har när ni kommer hit är bilden av en vacker sjö, och ska vi som tycker om den här sajten ha ett samlingsnamn, så är det sjöskådarna.
De gamla familjerna är ute, andersellerkimfamiljen känns väldigt 2008 och passionsskeppet är 2005 eller nåt, sjöskådarna är idag och framtiden.


Sjötanken är inspirerad av Stephen King som anser att skrivandet ska vara en sjö som läsare och författare går ner till för att mötas. En galet vacker tanke om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Millis

Jag är mycket nöjd med sjön. Fint att ha dig tillbaka, flaxandes i en spretig vass cybernära mig.

2009-07-12 @ 15:29:55
Postat av: PinkLady

Goe Calle och goe färgen! Det är aldrig för sent för Edelweiss! Kraaaam! /Pinkan!

2009-07-12 @ 23:39:40
URL: http://flygirl.blogg.se/
Postat av: Jean-Pierre Papin

Millan och Pinkan - Två tunga pjäser att ha i läsarskaran. Stort är det.

2009-07-13 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0