Fortsätt suga på samma sätt.

Lite rörande var det när en kvinna i övre medelåldern, bosatt i Tunabackar i centrala Uppsala, över en öl i fredags, sköt ur sig frågor och svar från mitt 100-punkts-formulär, som om hon tragglat till ett skolförhör.
Och när en tonårstjej i Tortuna utanför Västerås, igår över ett glas svart vinbärssaft, var väldigt medveten om att jag inte har några föräldrar, för att det är punkt fyra på nämnda lista.
Det är kittlande att folk i alla åldrar och på många orter fäster vikt vid något som kommer från min hjärna och mitt hjärta.
Där har jag bekräftelsebrevet, där har ni svaret på varför jag är tillbaka på bloggscenen - för att bli förstådd.(detta är inget ni behöver grubbla på idag, jag är beredd att ägna ett helt liv åt den här frågan så jag kräver inte att ni ska haja den genom ett enda ögonkast och en eller två dagars grubbleri)
Jag är hursomhelst glad att folk suger in och inte bara suger av.


1. Här visar Uski vad jag och kvinnan avnjöt under vårt samtal.
2. Här visar Johnnie Låda och Perra P vad jag och tjejen avnjöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0