Fem frågor och lika många svar.

Kicken ställer en näve frågor, jag svarar såhär på dessa:

" Calle sais :

1. Var går gränsen till otrohet?
Svar: Det finns ingen specifik gräns, men har min flickvän kärlekskänslomässiga eller sexuella uppsåt med en handling gentemot en annan kille så är det naturligtvis inte okej.
2. När/var/hur skulle kunna få dej att ta din kompis kille/ex. Och vart går gränsen?
Svar: Beror nog mest på vad jag har för relation till kompisen. Är det en av mina bästa vänner eller en av mina bröder så får man nog svälja känslorna även om jag och hans tjej skulle bli kära i varandra. Är det en polare jag kan vara utan väljer jag tjejen, man får väga.
3. Vad är din största skräck/fobi/mardröm?
Svar: Min största mardröm är att jag ska dö utan drömmar.
4. Vem favoriserar du mest av din mamma eller pappa?
Svar: Jag har inte respekt för någon av dem.
5. Vackraste/snyggaste/hetaste personen du vet, och varför? Vad exakt gör den personen het?
Svar: Regina Lund. Hon är väldigt attraktiv rent estetiskt och hennes utstrålning är utomjordisk. Hon är mjuk, varm, stark, spännande och giftig i sin utstrålning, sexig kort och gott.

2009-07-08 - 17:21:42
http://detskapobloggenosso.blogg.se/index.html "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0