Stekarturné pågår.

Efter Kiel kom Krakow kommer inhemska kopplet Västerås-Uppsala-Stockholm-Örebro.
Min ständiga resekumpan Johnnie Låda och jag är ute och härjar igen, denna gång har jag tagit med honom på en av mina berömda stekarturnéer.
Går saker och ting enligt våra planer så är detta stekarturnéernas stekarturné.
Och förutsättningar finns, har nog aldrig dragit över fyra städer med invånarantal på 100.000+ inom loppet av en vecka.
Det blir mycket, ja mycket.

Vad gäller bloggandet och min tillgång till dator närmsta tiden finns det ett stort frågetecken - min lapptopp.
Ni kommer nog inte tro mig, men den sjuka sanningen är att den är inne på lagning igen(!), råkade glömma datorn på biltaket när vi skulle åka till Uddevalla och den föll ner under bilen och Olsson råkade köra över den.
Lille lagningen på verkstaden i Linköping nu. Eller inte. Kanske en sprillans ny, vi får vänta och se.
Ska hugga på de datorbloggarchanser som dyker upp, helt utsvultna ska ni inte bli, är ni riktigt snabba på morgontittar kanske det finns en fylleblock från mig och/eller Mister Låda innan jag vaknar och tar bort den i ett försök att dämpa ångesten.

Ha det göttis till nästa gång, allesammans.



Jag är djupt förälskad i denna bild. Säger mycket om min historia, mitt leverne och min personlighet. Skulle lätt kunna vara omslag till en bok av mig. Världens bästa kusin och jag redo med hyrbilen för att ta oss från Hökedalen ut i världen på äventyr. Jag riktigt ser framför mig hur vi rullar nerför grusgången som en slängkyss.
..

Kommentarer
Postat av: Tilda

Illa, illa goe Olsson! Min hårddisk har kraschat i helgen, så jag vet hur det känns! Det är synd och skam att jag inte är hemma i Pennybridge när ni är ute på turné, men jag har en känsla av att ni klarar av att göra stan osäker utan mig ;-) kramen!

2009-07-17 @ 16:49:14
URL: http://flygirl.blogg.se/
Postat av: Jean-Pierre Papin

Olsson är go. Det är du också. Vi ska göra ännu ett helhjärtat försök att ge Pennybridge en törn av tornadon från väst. ;) Kram!

2009-07-19 @ 16:30:32
Postat av: Dracke

Har Låda ny bil (och lapp)?

2009-07-20 @ 15:38:29
Postat av: Jean-Pierre Papin

Han bara kör hej svejs. Lapplöst och med hyrd bil.

2009-07-21 @ 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0