Farmorhistoria om att vara utslagen.

Jag och Olsson har varit ute och krigat med manliga sysslor hela dagen. Därefter kraschar jag ett par timmar och sen ojar jag mig om krämpor i min kropp. Farmor menar på att jag bara ska tala om den njutning det bör innebära att ha gjort nytta. Jag menar på att man kan få biverkningar även av givande aktiviteter.

Farmor: Är du helt utslagen, är det inte skönt att ha uträttat nånting?

Jag: Jo, men man kan kan väl vara utslagen fast man haft det skönt? Jag har varit utslagen efter skönare saker än det här.

Farmor: Ja, men det där mår inte din kropp så bra av i längden.

Jag: Nu pratar du och jag om två olika saker, tror jag.

Farmor: Jahaa. Men det är nattliga aktiviteter båda två va...

Jag: Mmm. Då har jag också varit utslagen, men det är inga motsatser.

 
1. Man kan bli utslagen av att dricka starköl och dansa.(notera gärna Lådas oslagbara ansiktsuttryck)
2. Man kan också bli utslagen av att ta av tjejer deras bh;ar.

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

jag tar alltid av min egen bh, MKT viktigt

2009-07-14 @ 17:31:31
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0