Sommarens solbrillor!

Ni som känner mig vet hur barnsligt förtjust jag är i solglasögon.
Mina vuxenleksaker består av solbrillor, fotbollsklistermärken, tågskyltar och huvudbonader.
Nu är det så att min solbrillssamling sedan en tid tillbaka är spårlöst försvunnen och det värker något oerhört i mitt lekfulla sinne att det är på det viset.
Dessutom krossas det ett öga här och en båge där genom oförsiktig användning och bufflig hockeytrunksföring.
Men det är inte mycket att lipa för, visst har jag mina favoriter, men det härliga är att det alltid går att införskaffa nya och att jag hela tiden charmas av nya stilar som upptar min entusiasm för en lång tid.
Nu har jag kommit över tre par i ett svep och det är tamejtusan inte vilka brillor som helst, det är några av de vassaste jag suttit inne på och det säger inte lite.
Ett par regnbågsbrillor och två par kärleksbrillor är vad jag värvat in och jag har varit alldeles överväldigad av dessa sen jag köpte dem för två veckor sedan, det upptar en stor del av min tid att gå runt och vara lycklig över mina nya brillor.
Fantastiskt är det. 

Och som ni ser är det inte vilka dussinlirare som helst som bär upp det senaste modet...

RegnbågsOlsson - KärleksRulle - KärleksMaxan

Kommentarer
Postat av: Pappa Skörra

Sjukt stekiga brillor! Diggar regnbågen.

2009-08-04 @ 22:41:26
Postat av: Millis

Det är nog en Olsson i världsklass, på min ära.

Vet han att han för en stund är gayförespråkare?

2009-08-05 @ 08:50:51
Postat av: Jean-Pierre Papin

Jag tycker inte att de homosexuella ska få äga en egen färgkombination. Jag tycker mer han förespråkar regnbågen. :)

2009-08-05 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0