Rulles drömmars drömlag.

Det är dags för mig att introducera allmänheten för en ny serie på bloggen, nämligen Drömmarnas drömlag. Att jag är löjligt förtjust i att bygga lag och se andras lagbyggen behöver jag inte ens berätta, för det vet ni redan. Däremot ska jag förtydliga vad det är för typ av lag det handlar om den här gången. Drömmarnas drömlag är elvamannalag bestående av fem stycken fotbollsfavoriter, från vilken tid som helst, samt fem stycken från valfri kändiskategori, exempelvis skådespelare, kryddat med lagbyggaren själv som moset på klubban. Vips har vi ett drömlag som inte ens är realistiskt i en dröm, alltså har vi en drömdröm, ett drömmarnas drömlag. Jag kommer framöver presentera mitt eget och mina vänners drömlag, hoppas det ger er lika mycket njutning som det ger mig.

Roliga människor gillar roliga människor, i Rullssons dröm spelar han i ett lag spetsat med komiker.






Målvakt: Måns Möller, komiker, Sverige.
Högerback: Özz Nüjen, komiker, Sverige.
Mittbackar: Rio Ferdinand, fotbollsspelare, England och Nemanja Vidic, fotbollsspelare, Serbien.
Vänsterback: John Cleese, komiker, England.
Högermittfältare: Johan Ulveson, komiker, Sverige.
Defensiv innermittfältare: Xavi, fotbollsspelare, Spanien.
Offensiv innermittfältare: Rulle, lagbyggare, Sverige.
Vänstermittfältare: Annika Andersson(lagkapten), komiker, Sverige.
Anfallare: Johnny Ekström, fotbollsspelare, Sverige och Jonny Rödlund, fotbollsspelare, Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0