Han håller om en blondin från Bollnäs.

Hoppas så få som möjligt snappade upp min fylleblock från inatt, förutom det lilla partiet där jag surrade om John-Johns damfront, det blev faktiskt så fint att det får ett eget inlägg trots att jag raderat resten.

Nu ligger han tre meter snett framåt höger här i Oslo och håller om en blondin från Bollnäs, men det hör nog inte hit.
Han är glad som en åttaåring upptrippad på happy meal så det är inget att orda om, då han inte lovat den där hjärtekvinnan ett endaste dugg.

Kommentarer
Postat av: Millis

FAN JAG MISSADE

2009-08-10 @ 00:14:02
Postat av: Quimmen

Jag sparade det i ett Antecknings-dokument. Jag är rutinerad!

2009-08-11 @ 12:47:22
Postat av: J-P P

Millis: Möcke bra.



Quimmen: Sluta upp med beteendet, genast.

2009-08-17 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0