Goe guldfesten hos Petterssons.

Moroten har legat och kittlat oss under flera mästerskap, att tar vi guld vankas det guldfest hemma hos Kerstin och Janne på göteborgsvägen.
Tidigare har vi fått lägga våra förluster mellan benen och hitta andrahandsfester, men nu när det blev guld blev det äntligen välförtjänt guldfest.
Var supernice men ändå frustrerande att inte få ut en tiondel av kapaciteten som fanns att tillgå, samlad med så många människor jag tycker om, med så mycket jag ville snacka om angående cupen och inför flytten, men en omöjlig kamp mot en reptilsnabb klocka.
Nåväl, vårt första guld är inte vårt sista och om jag får önska blir nästa guldfest också på göteborgsvägen.

Tacket grabbar för att ni är lika bra på att vara människor som ni är på att spela fotboll, guld på båda fronter.
Och tack Kerstin, Janne och Joel för goe gästvänligheten.




1. Ulrik slickar lite guldsvett från Aggans nacke och Joel är guldgalen.
2. Kerstin pratar med Quimmen, Mavi och Mia.
3. Försvarsbjässarna käkar guldpengar.
4. Guldkaptenen kramar om värdfolket, den ene får en näve över axeln, den andra en handflata i pannan.
5. Chivu bjuder damerna på Mortens krog på lite guldkuk.
6. Skörra, Aggan, Ulrik och Pullis dominerar gulddansgolvet.
7. Joel är tom i guldblicken sen hans guldmedalj försvunnit.
8. Ulrik drar en truddelutt i guldpianobaren.

Kommentarer
Postat av: Wamid

Försvarsbhössarna gillar jag :D

2009-08-27 @ 14:29:28
Postat av: Uski

Han goe Pullisongen :D

2009-08-29 @ 10:47:50
URL: http://uski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0