Fantastiska Farmor.

Goe Farmor inledde en sms-konversation nu ikväll som ni nu ska få se starten och målet på.

Farmor: Hej Calle! Allt bra hoppas jag? Kram.

Jag: Hallå, Hjärtat. Allt väl här, inga konstigheter. Låda sög in en blondin från Bollnäs inatt. Mår du och grabbarna bra hemma? Kram!

Farmor: Vi har plockat lite svamp idag och jag har väl fått 100 myggbett, jag kliar natt o dag så jag håller på att bli tokig, annars är allt som vanligt. Den låda, den låda, är hon bra får han väl stänga locket. PUSS.

Jag: Haha, din skojare. Hänger inte med alls här. Vad innebär det att han ska lägga locket på?

Farmor: Johan är ju lådan enligt dig, lådor har lock, är tjejen bra så lägg locket på och fånga henne. Men liknelser är ju inget för poeten.

Jag: Haha, goe dig. Nu är jag med. Liknelser är förbehållet stora poeter att pyssla med. Men du lyckades faktiskt.

Farmor: Underbart min vän, vi hörs. Godnatt.

Jag: Sov göttis, Älskling.


Goe, goe, goe Farmor steker sönder. Och samman.

Kommentarer
Postat av: Bolle !

Viktigt meddelande till Spelare, Ledare samt supporters !



Nu ska det Leinardska vinnartåget tillbaka på spåret. Vi börjar med att blåsa Supporterklubben av banan redan vid avspark. Leinardos, på Lördag ska "Försent för Edelweiss" dåna över hela centrala Göteborg!



Exakt hur Änglarna agerar med speaker och musik före avspark har vi inte riktigt koll på, men Uski och gänget kommer dra igång vår nya inmarschlåt så nära inpå matchstart som möjligt. Grabbar, när det händer så hoppas jag alla är på tårna, för då är det bara en sak som gäller:



Total jävla uppslutning. Totalt engagemang. Totalt Leinar hjärta. Och glöm inte det: det är 100% i HELA låten som gäller, inte bara i refrängen! Orkar ni hetsa om att ta i extra när refrängen kommer, så har ni fan inte gjort ert jobb i verserna!



Hundra procent alltså. Hela Göteborg ska höra oss. Och vårt lag ska veta att det är på vår egen arena Kviberg och med tusentals Leinars i ryggen de spelar. Vi ska ge vårt lag den start killarna behöver. Och efteråt är det bara att köra - i 15 minuter plus tillägg! Nu ska vi ur formsvackan en gång för alla. Nu ska vi tillbaks på vinnarspåret!



Var alltså redo på Lördag, för då ska vi visa Göteborg vad inmarschlåtar och läktarstöd handlar om.



Väl mött på Lördag



En Haka -ett Lag DLHEG !

2009-08-10 @ 18:23:39
Postat av: Ann-Catrine

Tack du Calle för hälsningen några inlägg längre ner! Personlig känsloinflation tycker jag var ett fiffigt uttryck och hur mycket jag än älskar min unge kan jag förstå din synpunkt där.... Ha det bra!

2009-08-11 @ 16:26:48
Postat av: Anonym

min brillor,, som nu e döda ..:(

2009-08-12 @ 16:20:07
Postat av: J-P P

Bolle: Du vet vad du missade. Jag vet att det inte var värt det. Beklagar.



Ann-Catrine: Fint med förståelse. Ha det bra. Ta hand om Linda, ge henne kärlek.



Violen: Du ska få nya.

2009-08-17 @ 12:39:50
Postat av: ellinor

haha naw :P

2009-08-17 @ 13:00:08
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

Skön farmor :D

2009-08-17 @ 13:09:18
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0