En fingervisning från JPP.

Damer och herrar.
Nu är det inget vidare tryck här nere vid sjön, måste jag medge, men det kommer snart en annan tid, en ljusare bloggtid.
Senaste veckan har jag varit väldigt upptagen med föreberedelser inför guldgrävning i den årliga cupen Rikets Änglar som jag och mina vänner lirar i Göteborg.
Och ja, det var så jävla värt alla förberedelser för vi grävde fram det där goe, goe guldet i lördags och sen blev det guldfest och bronsbakfylla och fan å hans moster.
Ett ordentligt monsterinlägg om detta kommer naturligtvis senare när jag har mer tid och kraft och datorchans, än vad jag har här vi frukostbordet i västgötska Borgstena hos Uskis fader Maxan.
Nu måste jag hem och hetspackar för imorgon börjar mitt nya liv med flytt och allt, den överkörda lapptoppen är inte tillbaka i min famn än, men vi hoppas jag kommer åt fler bloggfönster senare i veckan hursomhelst.

Tack för att ni har tålamod.
Puss, Jean-Pierre Papin.

PS. Har svarat på era meddelanden i kommentarfälten här under nu. DS.

FÖRE



EFTER




BAKIFRÅN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0